onsdag.

det har varit tyst här ett tag. jag vet själv inte om man ska tolka tystnad som något bra eller som något dåligt. jag vet inte mycket numera. jag är på något sätt inställd på ett program, vakna, äta, skola, dansa, plugga, sova, vakna mitt i natten, tänka, somna om, vakna. som om jag vore en robot. vad har jag för uppgift i livet? vad är meningen med livet? jag antar att det är frågor som alla ställer då och då. 
 
imorgon far jag iväg till grannlandet. jag har med mig massa fina böcker, min favoritkopp som jag fick av min lillebror i födelsedagspresent och min finaste stickade tröja. tanken på att jag sedan kommer att återigen behöva bege mig till verkligheten gör mig illamående.
 
detta blir nog det sista ni hör från mig på några dagar. ha det så fint. 
 
820d1ca6a74611e19894123138140d8c_7_large

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0