hoppas du är stolt när ser mig ifrån himlen

just idag saknar jag dig extra mycket, mer än vanligt. allting känns så himla tomt utan dig. jag har levt 1 443 dagar utan dig nu. att veta att jag ska leva dubbelt så många dagar till utan dig är en känsla som inte går att beskriva. att jag förmodligen aldrig mer kommer att känna samma värme och kärlek som du utstrålade. att aldrig mer få krama om dig. 
 
det var längesedan jag grät pågrund av att jag saknar dig. men idag forsar tårarna. jag undrar hur du har det nu, har du det bra? har du lämnat oss förevigt eller kommer du tillbaka någon dag? kommer du och hälsar på mig då och då? 
 
jag saknar dig så mycket, och jag vill bara att du ska finnas här. trösta mig när det behövs. skratta med mig. förstå mig. 
 
566174_462910930427484_302199729_n_large
 
 
 

kommentarer
♡ anna

vrf heter din blogg jagskablifri ?

Svar: namnet bakom bloggen kom jag på eftersom att jag på något sätt känner mig instängd inom mig själv, med alla minnen, flashbacks och tankar. jag tänker att jag ska försöka bli fri från allt som gjort mig ont i min barndom och även nu, och göra det till något bra istället. jag ska bli fri. och jag är en lång bit in i processen, men det är också en bit kvar. kram på dig och tack så mycket!
None None

2012-11-09 @ 17:35:26
♡ anna

Btw den är jätte bra och fin

2012-11-09 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0