18th november

det är något med hösten och vintern. jag gillar hösten och vintern. man kan dricka te utan att man blir utom ordentligt varm. man kan bädda ner sig i sängen med en bra bok utan att få dåligt samvete för att man måste gå ut. det är någonting med kvällarna, när himlen är precis sådär ljusrosa som den bara är på vintern. eller när man blir glad upp till öronen för att snön faller ner. sedan gillar jag löven på hösten. de är sådär fint färgglada. och så går man där i sin lilla ensamhet och kollar ner i marken när man ser alla löv och man kan inte låta bli att vara lite barnslig och slå runt alla löv så att de hamnar över hela gatan. jag gillar hösten och vintern. det gör jag verkligen. 
 
sedan tycker jag om alla mysiga koftor och tröjor och att man kan gå i dr.martens hela dagarna. fast det gör jag på sommaren med. men då svettas man ihjäl. men det spelar inte så stor roll. 
 
imorgon ska jag göra en lista på vad jag ska göra innan 2012 är slut. jag vet inte varför, men det känns alltid lite spännande att göra listor. man vet aldrig riktigt vilka påhitt och ideér man kan komma i underfund med. 
godnatt kramar på er.
 
Tumblr_mdo7aiwfvh1rhmxy6o1_500_large

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0